Employer branding

Kiest u voor een bewust personeelsbeleid, dan is goede 'employer branding' onontbeerlijk. Onder employer branding wordt verstaan:

Het creëren van een positief bedrijfsimago, zowel voor huidige werknemers en aandeelhouders als voor toekomstige werknemers.

Jongeren weten zichzelf over het algemeen goed via het internet te verkopen. Door middel van een eigen website, blog en social media zetten ze een positief beeld van zichzelf neer en weten ze de aandacht te trekken van interessante werkgevers. Bedrijven hebben vaak iets meer moeite om zichzelf te profileren op het internet. Toch is zichtbaarheid op diverse platforms en podia en actief contact met potentiële nieuwe werknemers essentieel.

Voordelen van employer branding

Goed talent is zeldzaam. Via goed ontwikkelde en uitgebouwde employer branding zorgt u ervoor dat uw bedrijf bovenaan het lijstje komt te staan van potentiële toekomstige werknemers. Niet alleen het aantal, maar ook de kwaliteit van spontane sollicitaties neemt hierdoor toe. Daarnaast zorgt goede employer branding voor een slinkend verloop. Door werknemers te laten voelen dat ze deel uitmaken van een merk, groeit de motivatie en stijgt de werknemersbetrokkenheid.

Employer branding met hulp van CNW

Bent u bereid te investeren in een positief bedrijfsimago, om op die manier talentvolle nieuwe medewerkers aan te trekken? Dan is CNW uw betrokken partner. Gemotiveerd personeel is de spil van uw bedrijf en levert uiteindelijk meer rendement op. Met de diensten van CNW behoudt en motiveert u betrokken medewerkers.

Wilt u meer weten over employer branding en wat wij voor u kunnen betekenen? Vul ons contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  Vacature portal CNW